Erasmus Plus | Welcome Meeting | Incoming Student

International Staff is glad to invite incoming student to “Erasmus Plus Welcome Meeting” will be on Tuesday October 7th from 15.00 to 16.30, Via Giustiniani, 2 Padova AULA MORGAGNI (please see the attached file AULA MORGAGNI)
It’s a very great opportunity to know all you need to make your experience a success in University of Padua | School of Medicine: do not miss !

L'international staff è lieta di invitare gli studenti internazionali al “Erasmus Plus incontro di Benvenuto” martedì 7 ottobre dalle ore 15.00 alle 16.30 Via Giustiniani, 2 Padova AULA MORGAGNI (sul file allegato AULA MORGAGNI è indicata)
E' una bella occasione per incontrarci, conoscerci e capire tutto ciò di cui avete bisogno per un anno accademico di successo a Padova: non mancate!